grattis nicke på 20 årsdagen!

idag skall jag & barnen till deras farbror som fyller hela 20 år! innan vi åker dit skall jag väl se till om vi inte kan plöja oss fram genom stormvindarna som härskar här i hjälta,och ta oss ut i friska luften en stund!  ( om vi inte blåser bort vill säga...) det blåser så mkt här att mina gardiner ute på altanen har pajat.... skit oxå!
hade tänkt åka till nipvallen med barnen oxå en sväng,men det ville inte dom!  så då blir det inge skridskoåkning för min del,fast det är väl i.o.f.s bra,så att jag har alla ben intakta imorrn när vi ska upp till rossön!
läste att milo börjat äta gröt,bra! då kanske man vågar ta hand om honom en längre stund!  åååhh vad han ska få goda saker när han kommer till hjälta! mohahahahah.......
nu ska jag utfodra mina barn! byebye.....

Kommentarer
Postat av: Bettan

jag vet inte om slaffsa runt ett par teskedar räknas som äta men det är på g iaf :D

2008-03-06 @ 20:11:56
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0