hellojs!

lördag.....mmm.... äntligen! det finns inget härligare än att laga frukost länge.. sitta i soffan och titta på film med ungarna och bara ta det lugnt! det är väldigt treligt med helger och lediga dagar tycker jag! :D
imorse ringde Alfred och frågade om vi inte ville komma och titta på killingarna hos dom? och självfallet så vill vi det!  vi skall ta med pulkor och den braiga filmen" råttatoille" som vi såg imorse,kanonfilm! så det blir nog  en trivsam dag hos bönderna idag !  :D
annars skall vi inte göra nåt särskilt idag...bara softa....
men nu så skall  jag först ta tag i lite småplock!
hur jobbar brodern idag då tro? det vore ju kul att se dom lite mera.....
läste nyss på aftonbladet att perelli tagit bort sitt rullband som hon skulle ha på scenen....det var ett orosmoment sa hon....dåligt tecken för ikväll?? spännande delfinal ska det bli hursomhelst!
höres nog ikväll allesammans!  kramen!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjopp! Jag jobbar till 17 idag. Vet dock inte ifall jag kommer hinna förbi nåt. Måste ju på affärn och handla och sånt efter jobbet och ska hinna med att sätta sig och se melodifestivalen också. :)

Skulle man kanske få låna råttatoille när ni sett er less på den?? Jag vill se den, men Bettan är lite tveksam. :)

2008-03-01 @ 12:02:25
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Bettan

HAHAA!! *S* Pirelli röjer undan orosmoment... spännande! HUR SKA DET GÅ?!? Kommer skämmskudden fram igen?

2008-03-01 @ 14:06:14
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Jimmy

Ahaa..ni hade bara hyrt den. Fick för mig att ni hade köpt den! :)

2008-03-01 @ 14:14:12
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Angelica

Ja, den filmen var verkligen jättebra, vi såg ju den förra veckan :o) Spännande ikväll, verkar vara rätt bra artister med!! Bara 10minuter kvar innan det börjar!!
Ha det så mysigt med barnen :o)

2008-03-01 @ 19:47:52
Postat av: shlagerdrottningen

J+B : ingen skämskudde åkte fram ikväll inte!
A : kram på dig själv lilla stumpan!
alla andra: I AM THE SHLAGER QUEEN! WIHOOO!!

2008-03-01 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0