party!

tjopp!
ikväll har det varit livat i holken i hjälta! näää då.... det var så lugnt & sansat,mitt lilla ljusparty som min svärmor var här och höll i. det var himla många fina lyktor,små och stora ljus i alla de lukter man nånsin kan tänka sig!
det var mycket som man skulle vilja ha haft...om man bara hade haft pengar.... hehe...
men det vart en liten beställning lukta-gott-ljus, så snart kommer det att lukta smaskens här hemma!
grabbarna tyckte faktiskt att det var rätt så skoj oxå! jag trodde att de skulle göra som sin fader och hålla sig till övervåningen, men inte då!  Hampus satt snällt med och lyssnade och luktade,och Anton han tittade ner lite då och då för att kolla läget!  :)
det kom faktiskt ganska många hit, x-tra skoj var att cammie & hennes kompis jessica tittade förbi här ute i vildmarken,som aldrig har vart hit till oss,så nu hittar ni hit igen flickor!  :)
sedan  så vart det mycket surrande, och det är ju alltid kul! åsså fikade vi littegranna, det vart en sen kväll för killarna...de har alldeles nyss somnat!  lilla Alex han slocknade i våran soffa...lille tröttisen.. :)
jag hade tänkt att jag skulle börja att jobba på min kusins 30-årsgrej nu ikväll, men jag känner mig lite för trött för det...blir nog sängen för mig...hur jag skall orka med att gå ut på krogen på lördag , det har jag ingen aning om....men man får väl kämpa på med att hålla ögonen öppna! hehe...
imorrn är det jobb,sedan upp till pappsen för att hämta barnen,han skall passa dom imorrn,medans T & jag avlöser varann på jobbet....
gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skall du ut på krogen? vad har då hänt?? ;)

2008-03-25 @ 22:36:30
Postat av: k-p

oj glömde skriva mitt namn det var iallafall jag som skrev:)

2008-03-25 @ 22:37:56
Postat av: Anonym

Hej!
och tack för igår! var jättetrevligt! vi måste försöka pricka in en ledig dag och låta grabbarna leka snart!

2008-03-26 @ 16:39:00
Postat av: vickan

vem skrev sista inlägget...vore bra att veta..hehe

2008-03-26 @ 18:55:36
Postat av: AnnaKarin

Glad Påsk! lite i efterskott, hi hi... Ljusparty är kul. Önskar att jag hade kunnat komma igår, men det får väl bli en annan gång! Sollefteå imorrn iallafall. Hej hej :)

2008-03-26 @ 19:10:30
Postat av: cammie

OJ! Cammie skrev =)
hihi

2008-03-26 @ 20:40:41
Postat av: vickan

Cammie:okidoki! klart killarna skall få busa i lag littegranna! bara till att höra av dig!
Annakarin: vikken tidpunkt kommer du att besöka staden då? jag jobbar kväll & skall lämpa över kidsen till pappsen min,vid 12 snåret,om ni är där kan jag ju droppa in & säga hallå! :)

2008-03-26 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0