shlagerdrottningen!

jamen det är ju jag det!  :D  hade jag inte alla rätt på vilka 5 som skulle till andra omröstningen? JOOOO!!
Och hade jag inte rätt på vilka som skulle till final,och vilka som skulle till andra chansen?  JOOOOO!!!
jag är tamefasen kung på detta med shlager,det är bara att inse! hehe!
låtarna ikväll höll en mkt hög standard tycker jag! men jag vart lite besviken att inte bidrag nr.3," pame" gick vidare,den var helt super bra!!  t.o.m att jag fortfarande i detta nu,kan nynna låten !
men bäst när det gäller var ju ändå den andra shlagerdrottningen: perelli-tjejen! med orosmolnet borta och allt...hehe..
fast lilla bengtzig var ju himla bra oxå! lite duracell-kanin över henne tycker jag.....
nu sover mina små grisar sött,T partajar,och jag skall läsa en god bok!  tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0