sista dagen på påsken!

i dag har jag arbetat ( som vanligt..) T var ledig så han & ungarna var hos sin farmor & fick påskägg!
idag  åt vi middag tilsammans första gången sedan i förra veckan,så jag gjorde en riktig festmåltid, med potatisgratäng , vitlöksmarinerad stekt kyckling, & basilika-bernaise...det var mumsigt !
sedan efter middagen så har vi varit ute & lekt i ett par timmar,tills det vart så kallt att vi fick gå in!
Hampus har vart överlycklig över att ha fått åka ( några få meter... ) med Jacob på deras skoter,det var första gången Hampus åkte skoter, så det tyckte han mycket om ! han trodde att han kunde få köra själv!  hehe....
nu ska jag se om killarna vill lägga sig..( HAHAHA! )  Sedan skall jag kolla på filmen " 1408 " kan vara väldigt spännande tror jag....
imorrn är jag ledig ! ( äntligen) jag ska åka med killarna ner på stan så dom får köpa sig något för alla påsk-pengar dom har fått!
åsså blir det nog en fika hos lilla mor oxå!
på kvällssidan är det dags för ljus-partyt,kommer nog ganska många personer,det blir kul! skall fixa till en kladdkaka i kväll tror jag....med vitchoklad i.... gott!
nu vill lilleman spela gnottarna! vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag kommer och jag ska kolla med C om hon vill hänga med, tyvärr så är risken att hon eller Herr Stolt jobbar överhängande men jag håller tummarna :)

2008-03-24 @ 20:17:02
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Emma

Hallå! Jag och Alex kommer vid 16 när Thomas hämtar Pia. Så nu vet du :) Kramar

2008-03-25 @ 09:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0