snöstorm,kalas & mello!

goderafton mitt herrskap!
idag har vi haft ännu en suverän dag! det började imorse med att jag fick för mig att fixa till en ordentlig hotell-frukost,med äggröra,gröt och hela kittet! sedan så satt jag & kidsen och smaskade i en timma eller så,så lagomt till när T klev upp,så var alla mat slut..hehe.. näää då!
sedan tog vi pulkorna i bilen och stack iväg och åkte lite i snöstormen som har dragit förbi vår lilla stad! men vi hade kul iallfall! jag tog lite roliga bilder som jag skulle lägga upp,men så insåg jag nyss att jag hade glömt kvar kameran hos mina småkussar i stan...så bilderna får ni se imorrn eller nåt!
vi klarade av att hålla oss upprätta utomhus i ja, säkert ett par timmar , så vi fick vår dagliga dos med frisk luft ändå!'
största delen av eftermiddag/ kvällen så var vi ju som sagt hos min faster & hennes familj, och garttade mina små-kussar,Nathalie & Lucas,som fyller & har fyllt år! min Hampus är ju sååå kär oxå i Nathalie..det är så gulligt! där fick vi en hel massa fika,och så fick jag med mig en hel jätte-kasse med kläder till Anton,av Lucas urvuxna ,skitsnygga kläder var det !  Tack så mkt!  vi hade en väldigt trevlig stund hos dom,min mor & far,samt jimmy & Betta & milo kom ju dit samtidigt oxå,så det var fullt ös kan man säga!  :D
sedan var det dags att fara hem för att se på melodifestivalen,som alltid var den såååå bra!  men jag måste medge att det var en liten överraskning att inte carola & andreas,& ola gick till final,jag hade gärna velat se dom där....men nordman var ju väldigt braiga dom oxå!  lilleman har redan lärt sig låten och deras " moves" som han har gått och visat upp här på rumsgolvet ikväll! hehe...
men dom tyckteoxå att ola skulle ha gått till final....hihi! sibel var väl inte heller fy skam,men jag är ju inte så förtjust i tråkiga lugna låtar....men nu fick jag en ide´... nu kan ju nordman använda sig av sibel i sitt häxbrännar.nummer!!  nej ush vad elak jag var nu! skojas bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0