dan före dan... :)

Ja.
det är lika bra att jag erkänner... jag älskar att fylla år!  och jag skäms inte ens för att jag basunerar ut för alla som vill höra när jag fyller år!  hehe....så är det.
men det är inte för att jag vill ha presenter, absolut inte!
utan för att jag gillar när det är en massa folk här och fikar & har skoj! om jag sedan får en present eller nåt, så gör ju inte det nånting heller....  :)
nä, jag gillar helt enkelt mest av allt att få göra en massa go-fika & bjuda hit alla som vill!
ikväll har jag & killarna gjort tårtbottnar & egen kokad vaniljsås, som vart suuuuper god! åsså har jag gjort smörkräm,fet & god som skall vara emellan en sorts kakor som jag bakat.
annars kommer jag att bjuda på tårta m. chokladglasyr, jordgubbstårta, daim-marängtårta & i kakväg så blir det : toscakaka, kanelbullar,bounty-kaka,jojo-kakor,åsså några köpe-kex.... räcker det så, eller måste jag baka mera..???  hehe...
ikväll har jag & killarna lekt kurragömma, sett en ny film, som var jättekul: " Bee Movie" väldans underhållande måste jag säga...
nu så sover T ner dom, och jag har roat mig med att torka golv....
vi har ju inte vart ute nåt ikväll, eftersom det har både snöat,haglat & regnat här i hjälta! helt otroligt.... nu får det vara nog med detta piss-väder, jag vill ha sol....NU!
fast det är klart..... jag minns en gång när jag fyllde 15, då låg det en decimeter snö över hela vår gård.....
så kanske det blir så på födelsedagen i morrn oxå, man får se!  :)
näääää om man skall ta att kasta sig i soffan & slappa lite....
byebye kram & höres imorrn!


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

...och jag som glömde att tala om att jag tänkte komma precis idag, fredag... Nä, nä, jag skojsar bara lite, men efter vad jag kan se i din bakverkslista så kommer jag att vara lite lessen över att jag inte kom just idag.
Jag kan iallafall få skryta med att jag är först med att säga GRATTIS! ha en bra dag, förhoppningsvis utan snö...

2008-05-16 @ 00:20:13
Postat av: födelsedagsbarnet

A-K:TACKAR SÅ MYXCKET! kram på dig!

2008-05-16 @ 00:40:53
Postat av: k-p

vad äre för dag i dag? äre en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag, för det är vickans födelseda! hurra hurra hurra!! Grattis

2008-05-16 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0