ESC 2008!

jippi nu är det snart dags! det vi alla har väntat på hela året...  ( eller iallafall jag..hehe..) finaldags i stora melodifestivalen!  det kommer att bli tre härliga timmar fylld av musik! skoj!
det blir tufft för perelli tror jag.... men jag tippar iallfall topp 5 på henne! man hoppas ju att hon vinner hela tjottabalongen... men det kan bli svårt tror jag....
idag har jag vart på bb & fått träffa min kusin maria som fick barn i onsdags, det lilla flickebarnet fick jag tyvärr inte se idag, eftersom hon låg & " solade"  hon hade fått lite gulsot stackaren....  men nu var det visst bra som det lät på maria nyss när jag fick ett sms av henne....
ikväll har jag & killarna vart & spelat årets första minigolf match!  dom tyckte att det var hur kul som helst! vi brukar ju se till att under hela sommaren spela minst en gång i veckan med killarna!
iår ska nog anton börja tävla oxå verkar det som !  :)  får se hur det blir med det,ska kolla upp lite saker först...
sedan for vi upp en sväng på remsle till min jobbarkompis carina, och kiakde på hennes gulliga kissar, åsså fick vi träffa på deras fågel oxå..... hampus vart lite rädd först, men sedan ville han nog ta med den hem!  :)
killarna vart störtförtjusta i hennes hus, de vill fara dit igen så fort som möjligt!  hehe.... vi får väl ta en sväng dit & stanna en lite längre stund nån annan dag!
nääää nu börjar det att dra ihop sig..... see u later!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jag säger bara hej, idag...
:)

2008-05-24 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0