kalas & grimaser!

hellojsan!
idag har vi firat min farmor på hennes 75 årsdag!  vi for dit med min mor & far & bettis & milo.
väl där så vart vi bjuden på så mycket gott fika att det var inte klokt!
Milo var rätt kul där oxå..... han hade fått för sig att göra en massa väldigt roliga grimaser... och ju mer vi skrattade, ju fler grimaser gjorde han !  :)
han verkar ha förstått det där med att få uppmärksamhet, den lille charmören....
 annars har jag & hampus åkt runt & fixat både födelsedagspresenter, morsdagspresenter, och lite annat smått & gott!
ikväll har killarna lekt med grannbarnen en stund, T & hans bror, Jörgen har fixat till volvon, så nu är det bara att hålla tummarna att den går igenom besiktningen på måndag.......
Anton har fått ett nytt intresse idag oxå..... nämligen hår-frisering!
han grejade & lade i hårskum, sprayade, och kammade sitt hår uppe hos mor & far i dag, så det stod härliga till!  :)  och ju mer han fixade , ju mer speglade han sig och sa att han var så snygg!  :)  han var så himla gullig!
sedan när han var klar med håret ( till slut! )  så när vi var på stan, så gick han & speglade sig i varje fönster, bilruta,mm.mm, för att kolla att håret " låg rätt" ...hehe....
undra vem han brås på.....  :)
nu ikväll har jag städat lite, nu ska jag pyssla till diverse morsdags-födelsedags kort!
vi höres, kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0