knubbis-sötungen!

knubbis-sötungen!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Världsproblemen hopar sig!!!
Jimmy har en så bra låt på sin blogg att jag inte kan gå och sova. Nu har jag hört den fyra gånger i rad... G är inte hemma och kan säga åt mig att gå och lägga mig heller - hur ska detta sluta?
Jag hade tänkt mig en sväng till Sollefteå med cabben imorrn, men vi får se hur det går. Det beror på väder, vind, humör , barn o.s.v Om du inte jobbar kanske vi ses!!

2008-05-31 @ 00:39:28
Postat av: vickan

hellooo!
jag jobbar till 16, sedan ska jag hämta kidsen hos deras farmor, men sedan så kommer jag nog att hålla till på skedom ett tag tror jag, tänkte eventuellt käka pizza med modern! när skall du till staden då?

2008-05-31 @ 05:46:00
Postat av: AnnaKarin

Det blir vädret som styr det hela (om jag nu kommer iväg alltså). Tänkte ev. stanna till sena kvällen, natten eller rentav tills imorrn :)

2008-05-31 @ 08:56:39
Postat av: vickan

allright!
men pingla mig en sväöng då, när du känner för det, så kan vi väl kila bort till broder & bettan, eller om ni är på staden & kikar på bilar! här får du mitt nummer: 070-6863692! ha det gott!

2008-05-31 @ 10:41:03
URL: http://vickkanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0