mycke firande idag... :)

gokvälls!
idag har det vart en underbar dag ( med diverse avbrott av utomjordiska vansinnes utbrott av våra små änglar.. )
vi for till barnens farmor först med morsdags gåvorna, där blev vi bjudna på god glasstårta & kaffe!  efter en stund av trevlig gemenskap så for vi upp till mina föräldrar, och gav min kära mor hennes present!  hon blev mkt glad!
där vart det mera fika... alltid trevligt med mycke fika! sedan var brodern m. familj där oxå, så det var väldigt mysigt med busande med lille bubben & lite ute-lekar med grabbarna!
sedan bar det av till fotbollsträningen med killarna vid 6 tiden, det var en bra träning med ganska många barn närvarande, trodde inte att det skulle komma så många med tanke på att det var morsdag & så... men dom kom och det är jag glad över!  :)
imorrn har vi match igen!  barnen är väldigt laddade nu, eftersom vi vunnit alla våra matcher hitentills, men jag har sagt att ibland måste man förlora oxå, för att lära sig att uppskatt vinster!  man skall aldrig vara för säker på sin sak att man ska vinna hela tiden!  ......
nu ska jag läsa en stund, ska upp tidigt på jobbet imorrn....... kram på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Vad du är klok (det där med att förlora för att uppskatta)!
Fina presenter hade du fått också :)
Fröken 10 år gjorde en tårta alldelees själv till mig idag! Hennes första!!
Ha det!

2008-05-25 @ 22:19:26
Postat av: vickan

helloo! vad gulligt att hon fixat en tårta till dig... :)
tack för att du tycker att jag är en klok kvinna... du är nog den enda som tycker det!
hehe...
he en bra kväll! kram!

2008-05-25 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0