skadad...

ja, så sitter jag här hemma då, fastän jag skulle ha vart på jobbet nu egentligen.
imorse när jag klev upp för att gå på jobbet, så vaknade lillemna till så jag skulle bära in honom till T säng, det gick ju bra , men sedan när jag skulle gå och klä på mig på toan, så kunde jga varken vrida mig, eller böja mig, eller göra några andra anstängningar, för då kändes det som om min rygg, skulle gå av ,eller det är vid ungefär där lungorna sitter, antagligen har jag fått en ordentligen muskelsträckning eller nåt. det känns inte vidare kul iallfall, dels förlorar jag kosing på att jag inte är på jobbet, dels skulle vi fixa så mkt i helgen.... det kommer nog inte att gå så bra , som det känns för tilfället....
slutklagat från mig !
ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0