superhjältarna-undromslirarna:8-0 ! :)

wiiihoo! vi vann matchen med hela 8-0 !
mina superhjältar var helt enastående bra !
denna vinst är dom verkligen värda, som dom har tränat & kämpat...
idag efter skolan följde antons kompis douglas med hem, och stannade ända tills det var matchdax!
jörgen har även vart här idag & hjälpt till med att fixa till våran bil, så till middag idag var vi 6 pers, det var en mkt trevlig middag! :)
imorrn skall jag till s-vall på en hel dags seminarium på folkets park! vi åker vid 07 och torde vara hemma igen vid 19 snåret....kommer nog att bli en låååång dag imorrn kan jag tänka mig, med tanke på att det är jag som får stå för bilkörning, eftersom de gamla tanterna , alltså mina jobbarkompisar, inte vill köra...så den lotten föll på mig! men jag tror att det kommer att bli en mkt intressant dag  med en massa bra info. !
det är alltid bra med en del nya ide´er.
sedan kommer jag nog att sussa gott när vi kommer hem !
nu ska jag hänga lite tvätt & plocka ur diskmaskinen innan jag ska sova....jihoooo....

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hellå ja...
Jag tunnan är presenten jag aldrig kommer att ångra :) Det är så underbart att krypa ner där emellanåt. Bara vi två eller med en massa kompisar!
Dina barn har verkligen en engagerad mamma! Jag är ju inte den som gjort så starka insatser för sportandet i vår familj, kan jag ju säga. Nästan inga insatser alls faktiskt...

2008-05-12 @ 22:58:20
Postat av: vickan

AnnaKarin:nog tycker jag att barnafödande är en riktig sport...jobbigt som tusan...
:) så på den punkten har du ju gjort en super-insats :)
vad gäller mig själv, ¨så har jag vart en sport-tok sen jag föddes.... ha en bra dag, nu ska jag sticka till s-vall! kram!

2008-05-13 @ 05:52:47
Postat av: k-p

tjena grattis till vinsten
man spelar ju inte för att vinna,
utan för att krossa motståndarna... hehe nä skämt åsido, vi vann oxå med 5 - 1!
k-p

2008-05-13 @ 19:45:50
Postat av: vickan

k-p: snart drar det ihop sig till duell.....
:)

2008-05-13 @ 19:46:51
Postat av: k-p

jo det skall bli spännande o se om vi kommer till jobbet efterföljande dag med var sin blåtira:)

2008-05-13 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0