uppdatering av förra inlägget!

faktiskt så kan jag nu röra mig någorlunda! det hugger till iblan när jag gör vissa rörelser, men annars så känns det mkt bättre än i morse kl 06.... så förhoppningsvis bättrar det på sig !
det kan ju iof vara så att det är värktabletterna som lurar mig oxå, med att ta bort det onda, men det får väl vara så då, jag är glad så länge jag inte har så himla ont!
jag har fortfarande ågren över att jag inte jobbar idag.... men jag hade inte så mkt till val imorse när jag inte kunde göra nånting praktiskt taget. jag tror inte att jag hade vart till nån nytta i det tillståndet på jobbet!
nu ska jag försöka gå ut och lägga på mattor på altanen! jag är tjurig oxå vet ni........hehe....
idag har kissarna fått vara ute lite oxå för första gången! det verkar gå mkt bra! nu vågar de t.o.m gå ner från altanen och lite runt huset utan att darra halvt ihjäl sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0