8

Här kommer en kulig grej.....

" here are the rules"
1. post the rules on your blog
2. answer the six " 8" items
3. let each person know that they have been tagged by leaving a comment on their website!

" 8 Favorite TV shows "
1. Stjärnor på is
2.  Idol
3. CSI
4. Criminal Minds
5. Bonde söker fru
6. Millenium
7. Dallas
8. Falcon crest

" 8 things i did yesterday"
1. vaknade
2. jobbade
3. städade
4. plockade fram adventsakerna
5. lekte med mina barn
6. pratade med Milo i telefon..  :)
7. var arg på datorn...
8. blev glad igen...  :)

" 8 things i look forward to "
1. ledighet
2. helgen
3. träna med mitt lag imorrn!
4. mysa med barnen hela helgen!
5. julen
6. handla julklappar
7. se mina barn växa upp & njuta av livet!
8. bli gammal....

" 8 favorite restaurants "
1. Remsle Pizzerian
2. City
3. Mc Donalds
4.Max
5. Burger King
6. Pizza Hut
7. blå huset i s-vall
8. casa hjälta 218

"8 things on my whish list"
1. få följa mina barn genom livets alla överraskningar!
2. mera pengar
3. att mina barn får vara friska & välmående
4. att jag & mina nära & kära får hålla sig friska & krya så länge det går...
5. att alltid vara lycklig
6. att folk om kring mig mår bra.
7. en resa-vart som helst!
8. en härlig helg!

" 8 people i tag"
1. Angelica sjöberg
2. brodern
3. Betta
4. Maddiz
5. Sussie Ö.
6. Natta
7. Erika
8. Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0