Alla Pappors Dag!

grattis till alla pappor idag!  mest till min egen älskade lilla pappsen!  och till barnens far, T !
idag har vi vart till T på jobbet med presenter & lite kladdkaka m grädde!  barnen tyckte det var jättekul att gå till pappa på jobbet med farsdagspresenten!  hade köpt en ny addidas t-tröja till honom!  vart mkt omtyckt!
sedan for vi upp till min fader med presenter, hade gjort en ram med barnens foto i, och köpt en whiskey flarra till honom!  han blev väldans nöjd! :)
där var oxå  bror m familia, så vi fikade god tårta & kakor tillsammans! en trevlig liten familjestund, Milo stod för underhållningen med sitt " pratande" , hehe... han har börjat att härma när man pratar, och det låter så himla kul!
försökte mig på att få bettan & bror att kolla reprisen på " stjärnor på is" men det gick inte... den här gången heller!  :)
blev bjuden på en god fisk- middag av pappa oxå!  tack för den!

sedan bar det iväg för att spela innebandymatch, eller rättare sagt, barnen spelade & jag  gormade ( som vanligt..)  näää då, jag coachar barnen så snällt & bra såååå!
vi spelade mot prästbordet ikväll, och det blev vinst med 7-2 !  Anton fick göra 2 mål denna match!  han var så nöjd!
det var en jättekul & spännade match att kolla på idag! alla barnen har utvecklats fantastiskt under detta året!
man märker att de håller på att bli " stora"....  :)

imorrn är det dax att jobba, känns bra, jag mår faktiskt bättre, hjärtklappningen har minskat, jag är inte lika yr, ryggen är väl som den är.... halsondat är sådär... men i det stora hela troor jag nog att jag överlever!  :)

nu ska jag gå & kramas med mina älsklingar!!
puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hallå



Jo han har de lite jobbigt men hoppas de ger med sig snart.

Nu fungerar de flesta kvällarna för mig. M går på ledighet from fredag så nu framöver så går kvällarna bra.



Men säg till om ngn dag så ska vi se om jag jobbar eller inte.



Kramen

2008-11-09 @ 19:51:12
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Tack för fina kort igen :)

2008-11-09 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0