chokladbollar & skridskor!

helloo!
idag bakade jag & Hampus chokladbollar tills Anton & Erik skulle komma hem från skolan, sedan åts dom upp fort, fort!!  :)
fick besök utav min mor & far, bror & Milo oxå, mkt trevligt ! vi fikade chokladbollarna & lussebullar!
Milo testade att åka bobby-car, det var poppis tror jag... han brummade på ordentligt! 
idag har vi eftersom det är torsdag-åkt skridskor på nipvallen igen!
killarna blir verkligen duktigare & duktigare på att åka!
dom hade extra kul idag oxå eftersom Antons kompis Erik var med oxå, så det var fullt ös på isen!
nu ska jah ner för att se efter om killarna vill sova... HAHA!
"criminal Minds" väntar mig på tv sedan.....   :)
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0