Firande av darlingen!

Hej hopp !
idag har jag jobbat som en tok!  :)
i morrn fyller Thomas hela 33 år!  vi firar honom i dag, eftersom vi inte kommer att vara hemma nåt imorrn, nästan alls!
det har vart full rulle härhemma sedan klockan 16, då kom T pappa & bror  hit och grattade & gav presenter, superkul  hade barnen med dom!  spelade scooby doo spel bl.a !  jag hade gjort 2 tårtor som blev nästan helt uppätna båda två! åsså bjuppade vi på lussebulla, kanelbulla, & muffins... jag tror att gästerna blev nöjda!  :)
mina föräldrar, min bror m. familj & min moster & man  kom oxå hit & grattade! Thomas tror jag var mkt nöjd med dagen! jag & barnen fick han presentkort på sportringen utav, av de andra fick han bl.a pengar, presentkort på widengrens, och lite annat smått & gott .....
Anton & Hampus har haft det skoj hela dagen med lekar med både moffa & milo & allihopa, så man kan ju säga att de har lekt av sig ordentligt! :)

imorrn har jag heldagen framför mig.... men det brukar gå så himla bra, när man har sådana superbra arbetskamrater som jag har!
hoppas att T & barnen får en bra dag med både scouter & innebandymatcher! 
nä nu ska vi ner & kolla på min brorsas favoritprogram av dem alla: Stjärnor På Is !  heja markus!!!  :)
hoppas inte den stackarn trillar idag oxå.... vi led med honom förra veckan när han drämde i isen!
till veckan ska barnen få åka mera skridskor igen oxå!  denna gången med deras farbror Jörgen!  gissa om dom längtar?  :)

många kramar & kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: fadern

Jag tror INTE att brodern grät floder när Marcus kollade närmare på isstrukturen TRE gånger ikväll :D

2008-11-22 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0