Födelsedag & tröttsjuka....

Hallåå på er vänner!
igår var vi till min mor & far & firade min mormor som fyllde 85 igår....  det ni!  tänk själv när ni är så gammal...  :)
där var det fullt ös, med både moster,morbror,kusiner & hela tjottaballongen av släkt! :)
det var hursom haver väldigt trevligt!
min kusin Maria kom dit med sin lilla Tuva Li oxå!  hon & Milo gosades friskt!
min mormor blev ganska trött av allt folk & ståhej tror jag, men hon sa iallfall att hon hade haft det så trevligt!  :)
sedan var jag på föräldramöte som rödsta förskola hade, och jag tycker att det är lite trist att fler föräldrar inte dyker upp på dessa möten.. de är faktiskt viktiga saker de pratar om, nämligen våra barn!  det är alltid skoj att träffa på föräldrar till alla barnen, så man vet vilket barn föräldrarna hör till!  :)
och som ni vet har jag klagat över min trötthet & andra småkrämpor en tid nu... så idag bestämde jag mig faktiskt för att stanna hemma från jobbet... även imorrn kommer jag att göra det.  så var det med det.
jag tror att min kropp börjar att sakteliga säga ifrån nu... m,åste ta mig i kragen nu & tänka lite på mig själv oxå tror jag... så nu i två dagar ska jag bara vila & ta det lugnt.
tycker ni att jag är en vekling? tyck det då.

nu idag när grabbarna kommer hem ska dom få en massa bilder som min far & mor har skrivit ut till dom, så att grabbarna kan färglägga en hel massa fina bilder, dom älskar det!
och allra mest gillar dom " Mandalas"  det är en sorts olika mönster som man färglägger, lite som ett kalejdoskop...
så nu har dom fått några mandalas var att måla! dom kommer att bli så glada!

imorrn kväll, om vi orkar, ska vi ta barnen till ishallen så de får åka lite skridskor, som de längatar efter att få åka skrillor!
nä nu ska jag lägga mig & kolla på " Hajen" ....
puss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du gör helt rätt i att vila. Det måste man göra. Man kan inte jobba och stressa i hjäl sig.

Skulle själv behöva vila känner jag. Jobbigt med inskolning på dagis. ler Är inte van att vara runt så mycket barn. Och så känner man sig splittrad över att sköta inskolningen själv och barnen på 2 olika avd. Hoppas de sa ngt vettigt på mötet igår. Missade tyvärr de pga jobb.



Hör av er när ni är piggare så ska vi boka in en tid ;-)



krya på er

kram

2008-11-05 @ 15:33:23
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: Vickan

Anna-Karin: Absolut kommer jag att höra av mig ! så fort jag snackat med brodern om när Milo är prick-fri för fotografering.. :) han är förskyld den lilla stackarn.. man blir ju så himla sugen på att boka tid hos dig för fotografering när man kollat in dina nya foton på bloggen! kanonfina!



mötet igår var väl sådär... det är verkligen många barn på kotten..22 st..

men Hampus trivs, han hade visst lekt med din son idag! :)

ha en bra kväll, själv ska jag ta det väldigt lugnt... kram!

2008-11-05 @ 18:08:39
Postat av: AnnaKarin

Hej hopp!

Låter vettigt att vila en stund, annars blir det nog bara värre om ett tag :)

2008-11-06 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0