fortfarande trött...

goodmorning mina vänner! ( och alla andra som inte är mina vänner som oxå läser detta..  )   :)
tröttheten fortsätter även denna dag... men det hade jag väl inte trott skulle försvinna heller.. halsonda & ryggontet -oxå kvarstående... nog om mig.

igårkväll blev det en mkt lugn & skön kväll med brädspelande med barnen & läxläsning & sagoläsning!  alldeles lagomt soft...
kollade ju oxå som tidigare sagt, på filmen " Hajen" originalet från -75, och jeeezuz sikken bra film det är!
tänk att den filmen fortfarande kan skrämma skiten ur mig!  :)
har ni inte sett den, gör det!

barnen blev väldans glada över mandala-bilderna som mina föräldrar hade skrivit ut till dom, grabbarna satt lääänge och målade så noggrant så! kanhända har vi två små konstnärer till barn?  :)

Barrack Obama blev USA president igår oxå!  det blev jag väldigt glad över!
jag tror att han kommer att styra upp landet bra!
han verkar vara en mkt sympatisk person, och en person som folket verkligen lyssnar på.

i eftermiddag när T slutat jobba, ska vi ta barnen till nipvallen så de får åka lite skrillor, snacka om att barn lär sig snabbt! killarna har blivit jätteduktiga båda två!
sedan har jag tre dagar ledighet framför mig, känns bra, med tanke på hur läget ser ut nu...
hoppas bara att jag känner mig fit for fight på måndag..

nu ska jag ner & lägga mig i siffan och läsa fin litterarur: Se & Hör !  hehe..... inget går upp emot kändisskvaller!
många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan!!!

klart att du får lägga ut bilder på lilleman om du vill :)

2008-11-06 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0