fredag!

hallåå allihopa!
idag efter jag lämnat Anton på skolan var jag helt solokvist tills klockan 12!  Hampus valde att sova över hos mormor & morfar igårkväll, så det blev jag & Anton som for hem igårkväll!
igår var vi ju som sagt & åkte skrillor, det blev ett till barn med oxå från fritids, men det var ju bara xtra kul!
vi hade riktigt skojigt på ishallen!
sedan for vi & fikade med min mor på shell, innan vi släppte av hon & Hampus hemma hos dom!
väl hemma så myste jag & Anton & läste lite böcker tillsammans innan det var dax för han att sova.

idag hade vi med en annan av Antons kompisar hem hit! :)
just nu är även grannbarnen här oxå & leker med Hampus!
jag tycker att det är så mysigt när det är hela huset fullt av barn! observera att jag inte tänker skaffa mig fler barn bara för det.....  :)
ikväll är det dax för innebandyträning för grabbarna, sedan ska vi hem & göra tårtorna tills vi ska fira T imorrn!
han fyller ju inte först på söndag, men då är ingen hemma här, därför ska vi fira imorrn!

nu ska jag ner & göra tacos!
visst var det en fin bild jag lagt upp som ni får tjuvkika lite på...  :)
vore bra om mommo & moffa ville låta bli att skriva ut den....  :)
kram & ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0