hoho!

hallå där på er!
jag har nyss vaknat jag... hehe.. jag somnade med grabbarna inne på deras rum vid 22 tiden... kanske ska gå & lägga mig i sängen, men det är ju så härligt att få ha datorn igång igen!  :)
ikväll har vi gjort det lite advent härhemma, satt upp julgardiner´, lagt på lite nya dukar, fixat julstjärnor.ljusstakar.... ja ni vet..  :)
grabbarna tycker att det blev sååå himla mysigt, tycker jag oxå..  :)
men jag måste säga att det kliar i fingrarna att få ta fram alla tomtar som står & väntar ute i förrådet.... hehe..
men jag ska va duktig & låta dom stå där & vänta iallfall, en vecka till!

Anton stackarn får vara hemma imorrn oxå.... fortfarande 39 i feber... & hosta.. huvvaligen!
hoppas att han piggnar på sig snart lilla älsklingen!
T ska vara hemma imorrn, jag har två kvällar framför mig på jobbet jag.
får se om jag hinner/orkar städa lite mera innan jag börjar imorrn...
ikväll har vi gjort klart julkorten oxå!  sååå fina blev dom!  men jag ska inte skicka dom ännu..... men de är klara iallfall!

Näää nu börjar ögonlocken att sakteliga falla ner....gonatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan!!!

alfred har oxå haft feber och varit hemma från skolan, men i morgon ska han gå iallafall.

Ha det!!

2008-11-26 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0