jobbarhelg!

nu går jag mot en helg fylld av arbete! :)
har nu haft mina tre helgers ledigt, så nu är det dax för två kommande helger att jobba!
jag tycker att tiden går så himmelens fort alltså, är det bara jag som inte hänger med?
jaja, det beror väl på att man börjar att bli till åren kanske..  ;)

imorse efter lämning av barnen på skola/ dagis, åkte jag hem och bakade kanelbullar & vaniljbullar, de såg väldigt fina ut!
så nu har jag fullt med slisk i frysen, vilket är bra, eftersom T fyller år nästa söndag! men vi ska fira honom på lördagen, eftersom söndagen är späckad med både innebandy & scouterna! samt att jag jobbar ...

nu ska jag hoppa in i duschen sedan sätta på mig ett stort leende & studsa till jobbet!  :)
hoppas att ni alla får en fin helg!
kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hallå där



Jo då de fastnade. Jag ska sätta mig ner mer i helgen och fixa. Jag har jobbat nu men i helgen är jag ledig så då kan jag fixa de.

Om jag bara få din mail så kan jag skicka några prov så får du titta.

De blev ju inte många men istället blev de BRA bilder och det är ju de som är huvudsaken.



jobba lugnt i helgen

kram

2008-11-14 @ 14:27:20
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0