Lördag! :)

åh så härligt det var att vakna upp i morse pigg & utvilad & veta att man är ledig!
grabbarna & jag hade en riktig mysmorgon !  :)

idag har vi vart en sväng till Långsele med min mor & kollat in julmarknaden där, inhandlade 2 par eskimo-termo strumpor till mig själv, så jag slipper frysa om fötterna hela tiden- väldigt sköna var dom iallfall!
hampus köpte varma chips han!  :)
sedan inhandlade vi ett gäng munkar som vi fikade hemma här tillsammans allihopa innan min mor skulle iväg på jobbet!
just nu spelas " Narnia-Prins Caspian "  för fullt i DVD n.... mamma hade med den till grabbarna-gissa om de vart glada?  den är väldigt spännande ska ni veta!
jag fick ett paket med jul-scrapbookingkit oxå av mamma, tack så mkt!  nu skall här tillverkas fina kort! :)
ikväll ska vi få besök av Katrin & kidsen, trevligt!
sedan ska vi kolla på " stjärnor på is" !  & äta massa godis....  :)
nä nu måste jag kolla till min kyckling som jag har i ugnen!
kramar!

Kommentarer
Postat av: V

Jodå, barnen var väldigt nöjda. De ville stanna själv så jag for hem och kom dit strax efter åtta, och det hade gått jättebra! De somnade gott till en film efter lite fika :) Kram

2008-11-29 @ 22:56:29
Postat av: vickan

att du vågade lämna dom själva där.. skulle inte vi vågat göra.. :) vad var det för sorts tjejer som hade hand om det då?

2008-11-30 @ 00:48:00
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: V

Det var ingen fara, jag lämnade mobilnumret så de kunde nå mig och barnen fick säga till om de ville hem. Det e ganska nyttigt att de får känna lite "ansvar", för att sedan känna att de varit jätteduktiga :) Det var några tjejer som ingick i Happy Events, något nystartat företag, jättegulliga. De hade bra hand med barnen:) Jag tyckte det gick toppen och barnen var nöjda och glada.

2008-11-30 @ 01:30:39
Postat av: Anonym

Det var bara en förälder som stannade och hon hade en liten med oxå :)

2008-11-30 @ 01:32:13
Postat av: vickan

ok.

2008-11-30 @ 10:13:17
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0