magsjuka ......

stackare min lilla Hampus, han har spytt som en tok inatt... det började vid halv ett tiden, då kom han in till mig i sängen, han hann bara sätta sig på sängen så kom den första kaskaden av spya...
 sedan fortsatte det några gånger till efter detta....  jag ringde jobbet på en gång i natt & sa att jag blidde hemma med lillgrabben.
imorse sov han ända till nio, så slut va han!
stackarn....
men nu så här mitt på dagen verkar han piggare, ingen mer spya i sikte...
har iallfall bestämt att han får vara hemma från dagis imorrn oxå, för säkerhetsskull!
hoppas att Anton klarar sig från denna kräksjuka, och vi andra oxå för den delen! Thomas & Anton har inte vart uppe i Hampus något, men jag har det.... men än mår jag inget dåligt iallfall!  :)
nu sitter lillemannen & spelar tv spel, och jag ska försöka mig på att installera vår nya skrivare... hmm.. får se hur det går!
annars idag hade jag tänkt mig att försöka göra en marshmallowfondant till T tårta på lördag!
ha en bra dag!
kram!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har några små-klumpar med olika färger om du vill ha. Inte så stora att man kan täcka en hel men om du ska göra nått litet så...

Hoppas ni kräkat klart nu!

2008-11-19 @ 17:21:01
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0