Måndag.

tjopp på er!
många av er kanske undrar vadan detta tjopp hela tiden....? det är ett ord som jag & min bror användar oss av mest hela tiden, detta ord oxå även " Yo ! " är oxå vanligt förskommande, " Uh! " funkar oxå... hehe..  lite neandertal språk kan många tycka.. men det är en sorts kommunikation! :)
så hade vi måndag igen då... men jag måste medge att denna måndag känns faktiskt bättre än den förra.! nu börjar jag att komma in i mina gamla gängor igen tror jag! wihooo!
ikväll ska jag arbeta, känns bra!
nu ska jag ta & svabba lite golv tror jag.... eller inte
 ..får se....
ooops nu hände visst nåt med texten... helt plötsligt lutar den...hmm... undra vad jag kommit åt för tangent nu då?
jaja, strunt samma.
förhoppningsvis kanhända att det blir fotografering av barnen denna veckan!
skall bli kul att ta kort hos fotograf igen med båda barnen på samma bild! var några år sedan sist...  :)
skall kolla med bror om Milo är pigg & kry för att förevigas bara...  :)
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Onsdag em kväll skulle passa väldigt bra som de se ut nu. Jag jobbar till 16.30 på torsdag. Så för mig passar just nu onsdagen bäst då är jag ledig. M kommer hem runt 14.30 tiden så kanske runt 15 om de gå för er.



Jobba lugnt.

kram

2008-11-10 @ 16:58:48
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Fotningen tar inte lång tid. Om bara alla barnen är sammarbetsvilliga. Om allt går som de ska så tar de max 30-45 min. Så ni ska nog hinna äta mat. ;-)

2008-11-10 @ 21:15:52
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Hejsan svejsan där!

Skulle bara...

Kollade lite på din blogg - kollade lite på AK´s bilder blogg - hamnade på tårtblogg o.s.v.

Farligt att sätta sig för sent på kvällen :0

Natti natti!

2008-11-10 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0