modelljobb... :)

idag har vi vart lediga-härligt!
efter hämtning av Anton på skolan bar det iväg upp till lillebror & Milo, för att mumsa i oss lite lussebullar!
när våra magar var tjocka & feta av alla bullar-var det dax att väcka upp Milo, som sov sin " beaty sleep" för att fara till Anna-Karin för att fotografera alla barnen tillsammans!
och tror ni inte att jag lyckades köra fel? jojomensan!
jag åkte fint förbi huset vi skulle till...skandal! men efter ett räddande samtal till Madde, så hittade vi rätt! huset låg helt enkelt för nära oss!  :)
väl inomhus gjorde sig mina killar hemmastadda på studs!  :)  som vanligt det när vi åker nån stans...hehe...
foto-tjejen, hon var helt suverän! vilka bilder det blev!  det lilla vi hann med att se, så var alla bilder kanonfina!
helt fantastiskt att hon fick grabbarna att sitta så stilla & posera så himla fint som de gjorde.... ni skulle se så fina de var tillsammans.....  :)
allt gick himmelens fort oxå!
på bara en kvart så hann hon med att fota alla barnen i en massa olika poseringar & vinklar!  skall bli så himla spännande att se slutresultatet...  :)
den här tjejen skulle lätt kunna försörja sig enbart på att fota !  superduktig, verkligen!  kommer att anlita henne längre fram oxå, för att föreviga vår familj tillsammans- både mor & far & barn!  eftersom fadern i detta huset var oklippt, så ville han ej fotas denna gången... hehe..
sedan efteråt var det kvickt hem för att inta lite föda, sedan iväg på innebandyträning för grabbarna! 

imorrn är det oxå ledig dag för mig, då skall vi efter skolan , ta med en kompis till Anton hem, sedan ska vi åka lite skridskor igen på nipvallen! killarna börjar på att bli riktiga fenor på skridskor nu!
men jag blir inge duktigare.....  :)
imorrnkväll blir det lugnt..... så skönt!

har nyss suttit & hjälpt Anton att skicka in sin orderbeställning för hans jultidningsförsäljande.... han hade sålt för en hel del kan jag säga... han valde att få en digital filmkamera- fränt va?  åsså fick han välja en premie till, och då tog han båda " high school musical" DVD : erna allt detta fick han!  plus att han tjänade över 500 kr i kosing!  bra jobbat för en 7 åring det!  :)
men nu sedan får man passa sig då för att bli filmad av honom...hehe...

nu ska jag kolla på lilla persbrandt! :)
kramen!
och ett extra tack till foto-Anna-Karin för en trevlig stund idag, hoppas att vi ses fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0