snart är det helg!

snart så är det äntligen helg!  sååå himla skönt alltså!
har vart mkt denna veckan känns det som... med både barn som vart sjuka, mkt på jobbet, mkt i huvudet... som numera är så knökfullt att jag inte har plats med mera information i den!  :)
kom just på mig själv idag med att komma på att: ja men just det ja!  snart är det visst jul & lucia & en massa annat! :)
framför mig har jag nu, att fixa julgrötlunch för gamlingarna på jobbet.... fixa lussefirande på skolan...fixa blomma till fröken... fixa avslutning för mitt & T innebandylag....fixa iordning & hjälpa Anton med utdelning av jultidningarna...fixa till det sista med julkorten som jag gjort.... MEN  jag klagar absolut inte!!
det är bara roliga saker allt detta, men det känns lite som om det för tillfället är för mkt i skallen nu..  :)
ja just det ja!  skall fixa julklappar till alla barnen... baka lite mera.... ja, det var nog allt.... kanske....  :)
hehe.... men ni känner ju mig, jag gillar att ha det fullt upp! :)

skönt iallfall att det är helg imorrn!  efter kl 16 är jag ledig!
i helgen ska vi nog ta det ganska lugnt tror jag.... har innebandymatch på söndag 17:40 annars inget speciellt inplanerat! härligt!

nu ska jag sussa lite innan jag ska på jobbet igen!
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0