dagen efter...

.. Heja MODO !!
vilken match vi var på igår i ö-vik!
den var såååå bra, och barnen är fortfarande helt lyriska över att få ha varit där!
vi for till ö-vik direkt efter att jag slutat jobbet, vid 16, åsså åkte vi in på MAX och smaskade hamburgare innan det var dax att åka till Swedbank Arena....
väl framme var vi väldigt novisa, eftersom vi aldrig varit i den nya arenan, så visste vi inte riktigt vart vi skulle ta vägen....
men det flöt på hur fint som helst!
och vilken arena sedan..... shit!  stor som bara den..... kändes väldigt maffigt att gå in i ishallen kan jag säga.... man stod mest bara och gapade som en annan dåre....
hehe....  det första vi gjorde var att gå in i den stora modoshopen för att inhandla grejer till barnen, det blev en matchtröja till hampus, anton fick ju en i 7-årspresent han, sedan en t-shirt till mig själv.... varsin keps till Anton, Hampus & Thomas..... varsin modo-puck till barnen... modo-godis.... mm.mm  det fanns huuuur mycket saker som helst!
så nu ska barnen önska sig modo saker i julklapp!  :)
det blev ju ändå att vi handlade fö en tusing drygt....  :)

vi kom hem väldigt nöjda & glada vid midnatt... då var man ganska mör...  :)
barnen slocknade direkt vi la ner dom i deras sängar!

idag är vi ldiga, Sandra & Liam ska komma hit vid 14 tiden för att fika & umgås!  mkt trevligt skall det bli!
sedan ska vi baka lite muffins.... plocka fram lite halloween saker... och ikväll  har jag gett mig den på att ÄNTLIGEN orka se på " Sex & the city" filmen som ligger härhemma och blir dammig....  :)

ska jobba torsdag-fredag, om min rygg orkar det... har jag fortfarande lika ont i eftermiddag kommer jag att stanna hemma från jobbet & vila den... får se hur det blir...
nu ska jag spela spel med hampus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0