Fin främmande!

imorse efter att jag skjutsat kidsen på skola resp. dagis, fick jag besök utav min emenente bror & Milo! trevligt med morgon besök tycker jag!
Milo var på sitt allra bästa humör hela tiden, han lyckades med att sprida ett digestive kex runt hela vardagsrummet! hehe...
han är så rolig nu Milo, för han har börjat att härma en när man pratar...väldigt skojigt!  :)

 som jag trodde igår, så gick det betydligt lättare att lämna Hampus på dagis idag!  han var på superbra humör, och vinkade glatt till mig när jag gick iväg!

ikväll är det kvällsjobb igen... kommer nog att gå finfint det!
åsså är det säsongsavslutning på " Heroes" oxå!

nyss kom T hem från jobbet... han håller på att bli sjuk, stackarn... nu börjas det med alla dessa höst sjukdomar! huvva, hoppas att vi andra klara oss...

imorrn är det fotograferings dax för Anton på skolan! så nu ska jag ner & stryka lite  käder...  :)
hej hopp på er alla!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Det var nästan så att jag skulle hälsa på Milo (och hans föräldrar) i helgen, men det verkar som det inte blir nåt av med det. Iaf inte nu. Det är en lång historia. Mitt x (eller kalla det hellre kryss) är inblandad i det hela, så det är mycket tilltrasslat, som vanligt...

hej hopp, så länge!

2008-10-23 @ 23:37:02
Postat av: Anna-Karin

Hallojsan. Som de ser ut nu så kan jag alla dagar men då jag går vikarie så kan sånt snabbt ändras. Vi kan ju höras närmare. 3 nov på em kan nog vara bäst för då är jag hemma på em men på vid 17,30 ska vi var på möte på duvan. Där Isaac ska börja. M är hemma vid 14.30 tiden så runt 15 kanske funka. Då får han passa kidsen.



2008-10-24 @ 10:12:45
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0