finfrämmande!

tjo!
idag har vi haft Sandra & Liam här hos oss på besök, det är alltid kul att träffas när dom är hemma i staden, eftersom de bor i skellefteå, så är det ju inte var dag vi ses! :)
jag håller på att ta mig en fundrerare på om kanske vi ska köpa oss biljetter till en av melodifestivalens deltävlingar , som är just i, ja, skellefteå den 14:e februari! kan ju bli en skojig upplevelse...inte för att jag är så förtjust i melodifestivalen direkt.......  :)
medans sandra var här, upptäkte vi oxå att vår kissekatt fått besök i rumpan.... mask!  bläääääääää!
äckelpäckel äckligt tycker jag att det är!
men nu så har jag satt in kissemissarna på avmaskningskur, så imorrn kan jag släppa in dom i huset  igen... nog för att man kan ha katterna inomhus även om de har mask, men jag tycker inte att det är så mysigt att ha dom inne då.... så de föår husera utomhus helt enkelt!
ikväll just nu håller jag & grabbarna på att ställa fram lite halloween grejer , häxor & dyligt som får pryda vårt hus i helgen!  mkt fint!
imorrn ska min pappa ta med dom ner på stan, de har visst nån halloween kväll för barn på gågatan med bus & godis & allt annat som hör till!  eftersom T & jag jobbar, så får lilla pappsen ta med kidsen!  så snällt av honom...  :)
fick matchschemat för Antons matcher på söndag med handbollen, det blir fullt upp med spel för hans lag... hehe... kl:11:00, 12:20, 13:40, 14:40...puh!  de lär nog vara ganska trötta efter söndagen tror jag! 
så vi kommer att vara på kuben från 9:30 till ca: 15:00..lång dag!
nää nu ska jag busa mer med barnen!
kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0