I´m Back!!!!!

tjoppalalla!
så där ja!  nu så funkar internet på datan på övervåningen-äntligen!
min data har jag fortfarande inte fått tebax från s-vall, men det kommer nog att dröja det....
men superbra är det att vi nu inte längre är IT handikappade!  :)

den stora nyheten är väl att i tisdags kväll kl: 21:48 fick Madde & Daniel sin 4:e gullepojk !  :)
underverket har jag redan träffat, på BB, han var stoooor! & så himla sööööööt!
Gustav- så ska han heta!  det var ett mkt fint namn tycker jag,och det passade verkligen på pojken oxå!
Alfred,Elias & Oskar är nog mäkta stolta nu över sin lillebror kan jag tänka mig...  :)

idag har jag ledig dag, inför kommande jobbarhelg, barnen ska sussa hos min mor & far imorrn kväll, det längtar dom som vanligt till!

igårkväll var jag på föräldramöte med handbollen, det ska vara en cup här i staden på allhelgona helgen, och det var ganska mkt som klubben ville att vi skulle hjälpa till med.... får se hur mkt som jag kan hjälpa till med, T jobbar ju helg då, men Anton hade bara matcher på söndagen, och det innan innnebandyn har sina matcher, så det var ju bra!

ikväll är det min tur att hålla i innebandyträningen- det är så himla kul att träna dessa barn!  de är verkligen ihärdiga små grabbar & tjejer!
nu ska jag greja lite innan vi ska hämta Anton på skolan!
kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Halluj!

Det var väl för väl att ni "är på banan" igen!

Du som verkligen är en duktig bloggare :)

Ha det bra i höstrusket!

2008-10-18 @ 23:57:31
Postat av: vickan

tack & bock! hoppas att ni har det finemangs därborta i urskogen! :)

vi kommer att inplanera ett besök-som utlovat! :) förhoppningsvis på detta sidan av året...

ja, det är skönt att ha tebax internet må jag säga!

2008-10-19 @ 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0