Kaxiga Killen! :)

tjoppalalla!
dagen som gått har bjudit på överraskningar...och roligheter!
jobbet gick som vanligt, förutom att jag har hamnat i nån sorts trötthetsperiod.... igårkväll efter jag kommit hem från jobbet var jag såååå trött, och imorse när jag vaknade var jag om möjligt , tröttare....  :( jag är vanligtvis ingen morgontrött person, jag tror att all denna trötthet kan bero på att jag har så himla mkt ondare i min rygg just för tillfället, och det gör att jag blir så fysiskt & psykiskt trött.....

vi har köpt nya skrillor till Anton idag oxå!  och vilka fantastiska skridskor det är nuförtiden...ingen snörning alls,och tre storlekars ställbarhet!  superbraiga!! han blev väldigt lycklig över dem!
sedan har ju killarna blivit " ritomaner" dvs att de är alldeles tokiga i att måla & rita, kan sitta i timtal & färglägga & hitta på bilder att måla! så nu har jag inhandlat riktiga kvalitets pennor som är väldans bra!

vi har vart på badhuset & roat oss ett par timmar efter skolan , Robin fick hänga på oss oxå, grabbarna hade jättekul.'
när vi skulle skjutsa hem Robin vid femtiden, gissa vad?  jo mina killar blev kvar hemma hos Ewa & Robin på middag!
Hampus slutar verkligen inte att förvåna mig... för ett par veckor sedan skulle han aldrig i livet ha vågat vara ensam hos en kompis,och så nu detta... det är så himla kul !
jag for & hämtade dom vid sju & då hade dom haft det så kul hemma hos robin! allt hade gått kanonbra. :)

nu kollar jag Heroes för fullt, så jag måste sluta skriva!
ses imorrn, nu är jag ledig i tre hela dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0