köttsår!

gahhh!  jag har skadat mig nyss... jag är en sån klant, jag ahr såna där värmelyktor som man kan ha vatten i ett litet fat m. oljor i uppepå, men jag har smältvax som luktar olika goda lukter, och när man släcker ljuset så stelnar vaxet, så nu skulle jag liksom byta doft & vax, så jag tog en liten kniv-tyvärr ganska vass.... och skulle liksom lirka loss vaxet från glaset, och vad gör jag?  tar i för kung & fosterlan & kör in kniven mitt i handen! ont gjorde det...
det blödde ganska mkt först, men efter mina goda sjukvårdskunskaper så fixade det till sig! så nu har jag ett fint pippi långstrump plåster på mig!  :)

jag har idag oxå för första gången nånsin tror jag, vart på nipvallen & slipat skridskor, eller det var ju inte jag som gjorde det... vaktmästarn va det!  :)  anton ska ju åka skridskor på gympan imorrn, han ser inte fram emot det kan jag säga.... det har liksom aldrig vart hans grej..... men han har sagt att han ska prova!

igår var Anton hos en kompis ända till halvsjutiden, han hade haft askul!  och den stora händelsen igår, var att Hampus valde att stanna hos grannarna medans jag åkte in till staden och hämtade anton igårkväll..... nu låter detta inte som en stor grej, men saken är den att Hampus ALLTID förljer med mig, vart jag än ska någonstans...han vill inte gärna vika från min sida... men nu så sa han att han skulle vara hos jessica & johannes! hade gått finfint! det är ju jättebra att jag & helena hjälps åt med kortare barnpassningar när vi är ensamma, vi håller ihop i denna lilla by ser ni!  :) barnen bor inte bara i sitt eget hus här förstår ni, vi ahr nästan ett sorts kollektivboende!  hehe.... jag tycker att det är jättemysigt att barnen känner sig så hemma hos varandra, det är bara att komma & gå lite som man vill!

nu ska jag snart på jobbet!
kramen!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Man måste ju vara försiktig !!!!

Tur att du hade pippi plåster :)

Nu har jag äntligen beställt en massa roligheter på kakburken!

Kram och blåsning på såret!

2008-10-01 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0