lördag!

sååå härligt att få ha vart ledig idag!  sov länge, ända tills nio, sedan dukade jag upp en jättefrukost inne framför tv & myste ordentligt i soffan med ungarna! 
idag har Anton vait på äventyrs- 7-årskalas uppe på hallstaberget,hans kompis Rasmus fyllde 7 år!
där hade de haft det superkul med bl.a åkt släp med fyrhjuling,kastat hästskor, skjutit RIKTIG pil & båge... åsså grillat hamburgare!  jag tycker att det lät som ett alldeles förträffligt kalas!  :)  Anton var riktigt euforisk över allt de hade gjort..hehe..'
medans han var där, så for jag & hampus & fikade med min bror, Milo & min mamma!  vi hade mkt trevligt!
sedan ville hampus hänga på jimmy hem, medans jag hämtade hem anton från kalasandet!
sagt & gjort. hampus hamnade hos min bror, sedan hamnade vi allihopa där!  :)
sedan följde min mor med oss hem på middag, grabbarna fick jättefina leksaker utav min mor & far oxå, från toys r us.... fina grejor...  :)

idag har vi haft en massa småfåglar hos oss... så de tyckte nog att det var på tiden att vi ställde ut fågelbordet, så nu ikväll har jag & hampus spikat ner stolpen med fågelbordet på i marken, så nu har de små stackarna mat !  som hampus sa:  nu kan pippi fåglarna komma & äta kvällsfika här!  :)

nu väntar vi med spänning på att " stjärnor på is "  ska starta!  jag har ju alltid varit ett freak på konståkning...  :)
åsså ska ju Markus Fagervall-my favorit , vara med i år oxå!!!!!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hallå där



Visst kan jag fota barnen det är inga problem. Nu far vi bort from onsdag och är borta i 1,5 vecka så vi kan ju ta de när vi kommer hem igen. Fotade Maddes mage häromdagen.

Skönt att höra att du tycker Rödsta dagis är bra. Vi var där och gick runt huset o tittade i dag. Men vi hitta inte avd. som Isaac ska gå på. asg



Ha en skön kväll

//Anna-Karin

2008-10-04 @ 21:21:16
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: vickan

kanoners!

ja, jag hörde att hon hade fotat lilla maggen! :)

önskar att jag hade gjort det oxå när jag väntade grabbarna...

du kan ju höra av dig när ni är hemkomna , så får vi bestämma en dag/kväll för fotning!



ha det gott!

vickan

2008-10-04 @ 22:40:40
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Jimmy

"Jag har ju alltid varit ett freak på konståkning..." Eh...Jag måste ju faktiskt säga att jag aldrig hört dig vara ett freak på konståkning. Jag gissar att du är ett freak på det bara för att det är B-"kändisar" som åker? :)

Hur som helst, nu är vår middag och spelkväll över så nu är det dags att lägga sig i sängen och softa! Vi hörs!

2008-10-05 @ 01:54:50
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vickan

jag vill minnas att även du, när vi var små , satt klistrad framför tv & kollade konståkning med !!!!

:) har du glömt det? börjar bli gammal?... :)

2008-10-05 @ 09:44:19
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Veckans längsta kommentar;

...höstruskkram :) ......

2008-10-05 @ 21:27:22
Postat av: vickan

hallå alla raringar!

vill bara meddela att min dator är död.... den dog igår, skall nu skicka in den på lagning..förhoppningsvis.. så mitt bloggande kommer att bli minimaliskt, såååååå trist! :(



hoppas att det ordnar sig snabbt!



mååånga kraaaamar till alla!

Vickan.

2008-10-06 @ 15:31:47
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihihi, har du fått abstinens besvär ännu?? Nä skojja bara. Kommer du och fikar nu då den 14e som vi pratade om för länge sedan? Jag arbetar till 13:00!! STockholm here we come!

2008-10-08 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0