måndag!

så var helgen slut, det känns nästan inte som om man vart ledig nåt alls ! har haft fullt upp hela helgen känns det som.....
igår så var jag & mamma & hjälpte handbollsklubben  att städa hela viksmon kasernen på gamla I21 , som skall vara tillhåll & boende för alla ungdomar som kommer från norge, och andra städer runt om i detta land, som skall spela handbollscup till helgen! vi städade järnet i tre timmar!  och jag tror att skurkäpparna var gjorda för pygmeer.... jag gick som en gammal käring med ergonomiskt bra krokig rygg & svabbade golv... det fick jag känna av sedan på kvällen... ajajaj.....
men fint blev det!

sedan efter detta var det dax för " superhjältarna" att spela hela 2 matcher i innebandykvartersen!
det gick himmelens bra för vårt gäng, vi vann båda matcherna! wihoooo!!!

sedan vid 19 tiden hjälpte vi T mamma & bror & flyttade en del grejor....klockan blev närmare 21 innan vi var hemmavid igen.... då var vi ganska trötta. men eftersom barnen har lov, så fick de stanna uppe betydligt längre än vad som brukas!  så det blev inget filmtittande för mig igår heller.....  hehe...
vikken tur att vi fick ha filmerna i en vecka....   :)

nu ska vi snart på handbollsträning, får nog reda på matchtiderna ikväll skulle jag tro....

en rolig sak:  min goda bästaste lilla sandra är hemma hela veckan!  så vi skulle träffas på onsdag, mkt trevligt!!
mina grabbar längtar så mkt efter Liam... så de blev överlyckliga över att de är hemma igen!

imorrn är det dax för oss att åka till ö-vik & kolla in när modo möter brynäs, skall bli skoj!

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0