morgondis.....

så sitter jag här i nattsvarta mörkret...nu känner man att  det hänger snö i luften... var nyss ut & satt i kupevärmaren, så bilen hinner med att bli iallfall lite varm när jag ska åka på jobbet!
helgen har försvunnit i ett nafs!
grabbarna hade haft det superkul hos mormor & morfar, igår efter vi slutat jobba for vi upp till min mor & far & vart bjudna på mat, alltid trevligt! de är så snälla min moder & fader...
sedan var det till att skynda upp till vallaskolan för att grabbarna skulle spela match, vi vannmed 5-3 mot prästbordet! jippiiii!
Anton gjorde det allra sista målet för matchen, och vilket mål sen.... han dribblade igenom från våran planhalva, sedan pang! skott rätt in i mål, så himla snyggt!
idag ska jag jobba till 16 innan jag får en ledig dag imorrn....huvva jag är så trött nu...
nä nu måste jag skynda ner & klä på mig för jobbet!
pussipuss!

Kommentarer
Postat av: V

Hej, nä inte alltför trevligt... lite ändrade planer...vi kommer nästa vecka, troligtvis redan onsdag kväll, och stannar till måndag. Barnen ska kika lite på skola och dagis, hälsa på lite. Så vi åker väl hem under dagen jag jobbar natten på måndagen. Nu ska vi bara försöka hitta plast el papper och lägga på golven vid målningen och tapetseringen skulle Lasse fixa. Kram

2008-10-20 @ 07:39:41
URL: http://veronta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0