Försäljaren!

Min son-the salesman...hehe...... Anton har verkligen kommit igång med jultidningsförsäljningen!  igårkväll satte han sig ner & ringde runt till släkten för att checka av hur många som kunde tänka sig köpa av han....och idag har han fått sina 1:a beställningar! hoppas att det kommer att gå bra, han har t.o.m börjat att räkna ner , hur mycket han har sålt för...men det är ju inga jättesummor vi snackar om....  :)
idag har jag kollat mig för lite mera om SSK utbildningen... jag skulle behöva jobba extra cirka 7 dagar i månaden om det skall gå runt ekonomiskt...och det tycker jag inte är så himla mycket... beror ju lite på hur svårt det kommer att bli med pluggandet..
på måndag ska jag till studievägledaren och höra mig för mera. jag hade visst rätt om att det är 2010 som nästa SSK är här i sollefteå, så man kanske får sikta in sig på sundsvall eller ö-vik... men,men,  först måste matten klaras av, och annat praktiskt måste kollas av oxå....
nu står Anton här vid datorn och undrar om han får sitta här en stund, och eftersom han frågar så snällt, så skall han få göra det.
annars har jag bara jobbat idag,inget särskilt med det... imorrn blir det kvartersavslutning på risön med laget!  pris & godisutdelning!
vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Är det bara matten det hänger på så ska det väl inte vara några problem om du har fått lite gener från din Au.s1. (det betyder guldson nr:1)

( stulet av B:s syster, sorry A)

2008-09-05 @ 23:15:44
Postat av: Susanne

Jag är också sugen på att gå den... måste också läsa in matten i så fall.. ryser Är inte så tokförtjust i matte direkt.

Kram/Suss

2008-09-06 @ 10:59:49
URL: http://soqte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0