Glassätande!

yo!
ikväll efter hemkomsten från arbetetm, sussade jag ner smågrisarna , de hade haft det riktigt skojsigt med sin mormor & morfar, så de var alldeles lagomt trötta!  somnade på ett kick! :)
jobbkvällen har flutit på suveränt, känner mig så himla pigg just nu !
ikväll har det vart " min" tv-kväll, med Idol & Heroes..... himla braiga program tycker jag!  :) kunde inte låta bli att ta fram lite god glass & mumsa i mig...... hehe... vet inte vad det blivit av mig, jag har aldrig vart särskilt förtjust i glass, men nu i år har jag blitt det! gott är det ialfall! (  och jag är INTE gravid om ni tror det... )  :)
saken är den att jag av någon mkt konstig anledning rasar i vikt, inte mig emot dock.... kan kanske bero på att min kropp inte längre får något tillskott av hormoner.. känns väldigt bra iallfall!!  hoppas att viktminskningen håller i sig, även om jag proppar i mig glass...  :D
nu ska jag sussa , kvällsarbete för mig imorrn med! missar Hampus simskola, men iochförsig så har jag vart med på varende en hittills! så om jag missar en gör inte nåt...
grannpojken blir tonåring imorrn oxå... det är stort det!
det  var förresten rätt bok jag hade beställt.... tur det!
har börjat kika lite i den , och jag måste säga att jag suger verkligen på matte!!  hoppas att jag kommer att lära in åtminstonde litegranna ....
puss på er smågurkorna mina!

Kommentarer
Postat av: V

inte längre får något tillskott av hormoner? hänger inte med :)

2008-09-17 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0