hallihallå!!

tjolahopp på er !
idag har jag pratat med studievägledaren på komvux, och fått klart för mig att det är Matte B jag skall läsa!
imorgon kommer jag att få ansökningspapperet, sedan kan jag börja med kursen på studs!  kanoners det.
jag tror nog att jag är klar med den till jul, om jag tar det lilla lugna...
men söka till SSK gör jag nog till våren, så jag kan börja när det är här i staden 2010, man får hoppas att kommunen tagit sitt förnuft tillfånga och gör som landstinget , kommer med några bra avtal! så man kan få en del av utbildningen betald! får se hur det blir....
igår jobbade jag från tidig morgon till sena kvällen, sedan orkade jag inte så mkt mera när jag kom hem..... stöp direkt i sängen...
idag jobabde jag till 15, rena rama kort dagen!  sedan var jag & fixade present till min kusin Maria som fyller 25 imorrn!  :)
nu har jag & barnen varit på skogspromenad en sväng, nu ska jag se om de skall göra sig klar för kvällen! 
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0