hallllooo !

tjopp!
idag har vi vart och grattat oskar, som fyller 2 år imorrn, men vi hinner inte med det imorrn , så det fick bli idag! :)
vi hade köpt honom några traktorer, som han verkade nöjd med!  :)
grabbarna lekte som vanligt , och vi surrade som vanligt :) vi fick smaskens god glass, sedan var vi ute en stund oxå, det är ju så himla bra väder idag!!
annars har vi mest tagit det lugnt idag,Hampus har någon sorts spindelmannen dag idag, för han har gått exakt hela dagen i sin dress....även på skolan när vi hämtade Anton, och där blev han uppskattad av barnen må ni tro!  :)
nu väntar vi på att han som ska kolla vart vi ska sätta värmepumpen, ska komma hit , skulle dyka upp vid fyra tiden...men har inte kommit än iallfall!
ikväll ska jag ju på nån sorts utfrågning som skolverket skall ha, med alla rektorer,personal,åsså en representant för föräldrarna-det är ju jag det då!  :) " inspektion" som det så fint kallas....hmm... jag tycker mest det låter lite maffia-aktigt jag.... jag ser mig själv sitta under en lampa, sedan sitter ett gäng personer där och har förhör med mig....huvva!  hehe....nää då skämt åsido.... det är bra att skolverket har dessa utfrågningar, för så har man ju en superchans att säga vad som är bra & inte! bl.a skulle det ju vara kanon med mera personal till både skola & fritids! det kommer jag att säga!
nu ska jag göra tikka-masala kyckling m. äggnudlar!  gottigottgott!!!
ikväll är det äntligen dax för persbrandts nya serie på tv!  som jag längtat efter honom..... hehe...
han e en kanon skådis tycker jag!
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0