Härliga lediga lördag!

morgonen började soft med att vi , alltså jag & barnen , klev upp vid 8- T sover fortfarande...  :)
sedan gjorde vi en stoor frukostbricka med äggröra,juice & rostade mackor, som vi smaskade i tv-rummet framför barntv!
väldigt mysigt,  sedan har vi hunnit med att spela inte mindre än 2 brädspel, Fia m Knuff, & mastermind! jag vann inte en enda gång.......  :)
om en timma drygt är det dax att åka till Adelias kalas, sedan ska vi gå en sväng på staden hade vi tänkt,kanske inhandla nya innegympaskor till Anton & så har jag lovat att vi ska köpa en handboll!
ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på..kanske bror & familj vill komma & fika, samt hjälpa mig med bloggen kanske..??*hoppas*   :)
nä dax att kamma sig kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0