Jag är på gång!!

hehe... och jag är laddad! :)
skämt åsido.. idag fick jag bekräftelsepapperna från Matte -kursen!  så nu kommer jag att börja plugga matte så fort jag fått boken som jag beställt nu ikväll!  sedan har jag luskat lite om miniräknare... så att jag slipper köpa en sådan oxå... Bettan trodde att hon kunde tänkas ha en liggandes på lilla huset på prärien..hon skulle kolla detta!  det vore kanon det! 
jag tog en snabbtitt på ungefär vad som skulle läras in i matematik....inte kul för min del.... man undrar ju om jag någonsin kommer att få in dessa grejer i min skalle....  hoppas att jag kan lära mig!

idag ´har jag jobbat som en tok! jag måste medge , att sedan jag började att dricka Aloe Vera geggan jag beställde från Forever Living, så känner jag mig otroligt mkt piggare!!  det verkar vara en väldigt effektiv gegga!
jag är inte alls lika trött på morgonen eller på kvällen, och jag känner mig skärpt hela dagen!
detta påminner mig om att jag måste få veta nu snart, vilka som vill komma på mitt " party" som grannen min skall visa dessa Aloe Vera produkter på!  så, vilka kommer? några vet jag redan, men jag måste få veta resten !

imorrn är jag ledig, skönt!
Anton kommer att ha med sig en kompis från skolan, som oxå skall följa med oss & bada med Anton när Hampus har sin simskola!  nu är det bara fyra gånger kvar..... trist, Hampus hade gärnat hållt på hela vintern tror jag!  :)
nu skall jag sussa grabbarna, vi har vart ute ikväll och tagit in lite blommor & planterat om, sedan har jag tagit fram mina hänglyktor som skall vara ute, det vart väldigt fint på altanen nu när vi tänt alla lyktor!
puss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer som det ser ut nu iallafall.

2008-09-16 @ 09:51:25
Postat av: AnnaKarin

visst är det kul när man får såna där "energipuffar", jag menar att det känns som man kommer vidare på nåt vis när man ska börja med nåt nytt :)

2008-09-16 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0