kvartersavslutning!

idag har vi varit på risön på kvartersavslutning!
vi hade väldans kul därnere, det började med att vid våran samling som vi skulle ha innan det började, så fick jag & Thomas en jättefin blomma & presentkort på bio utav våra superduper superhjältar och deras föräldrar! vilka snälla människor...jag blev alldeles rörd....   :)   det var verkligen fint utav dom att ha samlat ihop till detta åt oss!
sedan var det dax för den traditionella inmarchen, då alla lagen i kvartersen går runt planerna tillsammans, det är sååå himla maffigt!
det blev lite väl lång väntan sedan innan det var dax för oss att få våra medaljer... men så fort barnen hade fått sina medaljer, så blev det glada miner igen!  :)
efter detta spektakel , åkte vi och köpte massa munkar, som vi for till brodern & fikade med dom & mamma & pappa, en riktigt familjefika blev det!  mycket trevligt må jag säga, Milo var på sitt allra bästa humör!  :)
vi bestämde oss för att vänta i staden eftersom Anton var bjuden på kalas på bowlinghallen kl 15, det var en pojke i hans klass som hade bjudit till kalas m. bowling & mat !  Anton hade haft det väldigt kul där!
medans han var på kalas så for jag & T & hampus och käkade på stures, det är ju alltid väldigt uppskattat utav Hampus, förmodligen för att det inte är ofta vi äter där....  :)
nu har det busats friskt här hemma, grannbarnen har vart här en sväng, fick en snabbvisit av veronica & Micke oxå, det var ju ett tag sedan man såg dom!  kul!
nu skall vi äta godis & mysa, imorrn är det jobb från tidig morgon till sena kvällen!
kramen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, visst var det härligt på risön! Jag tror majsan var den yngsta spelaren på hela kvartersen.. hehe 4 år! Gissa om att hon är stolt över medaljen!!!



Jag hänger gärna på matten... jobbar ju 75% så nog ska det gå att lösa. Det känns faktiskt väldigt bra att det är knappt 2 år kvar tills utbildningen, då går chefens kontrakt ut och jag blir "fri" (för det finns tyvärr inga andra jobb nu) Nä, nu hägrar sängen... har hållt på med tvätt hela kvällen (strykit, vikt och burit undan.. hade ett berg med kläder som jag inte haft tid till.. och nu har jag ett berg med tvätt i källaren igen, då jag tömt allas sängar.)

Kram på dig.. :)

2008-09-06 @ 23:55:27
URL: http://soqte.blogg.se/
Postat av: vickan

kul att du hänger på ! :) jag ska ringa dit på måndag,kan ju höra av mig sedan.

hehe...visst är det gulligt med dessa småttingar...Hampus blir ju 5 i december, han har vart med i laget i år oxå! men han vågade ej gå & få medalj på scenen... :)

kramiz!

2008-09-07 @ 05:55:44
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0