läkarbesök & födelsedag!

först passar jag på att gratta min kusse maria som idag fyller 25 år!  jag & hampus har vart där med blommor & presenter idag innan vi hämtade anton på skolan.
jag fick ju äntligen hålla i lilla Tuva-Li.... såå himla söt! skall lägga upp bilder ikväll....
hon var så snäll & rar nästan hela tiden vi var där!
åsså har vi nyss kommit hem från läkaren , vi skulle ju dit för att kolla upp Hampus utslag, men vi blev inte så mkt klokare... doktorn hämtade överläkaren, eftersom hon inte ville ställa diagnos ensam, överläkaren sa att det kunde vara psoriasis..... inte så kul.. men för att vara helt säkra så har vi fått en remiss på hudklininken, så att de kan säga lite mera exakt vad det rör sig om för något.
skulle det vara psoriasis, så var det visst bra om de upptäckte det i så tidig ålder sa dom. men det kan ju lika gärna vara något annat oxå.... vi får se helt enkelt.
jag kopplar bara psoriasis till gamla människor, se så fel man kan ha.
nu ska vi fixa middag,sedan är det dax för simskola igen!  idag ska jag simma jag oxå!
många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0