Ljuvliga värme!!

idag medans jag var på jobbet, så fick vi helt nya element inmonterade i hela nedervåningen!  jippi!
som jag har saknat att t.e.x ha varmt & skönt inne på toaletten, det har vi inte haft på ett par år... men nu så!  :)
åsså inne i vardagsrummet pajade ju elementen för några veckor sedan... ja, ni hör ju, vi har haft ganska kassa värmekällor här hemma.... men nu ska ni se vad fina vita, varma & sköna element som vi har! små är dom oxå...hälften så små som våra gamhärkar till förra element...
tack till fadern som hade vart med & hjälp till oxå!

idag har Anton haft Robin med sig hem efter skolan. de lekte & busade i vanlig ordning..  :)
Hampus han var med grannbarnen en sväng han...
grabbarna & jag var på skogspromenad & letade mossa & gran & tallris, vi fann en hel massa av allt vi behövde, så nu har jag gjort höstfint här ute på altanen, jag var & köpte 8 knalligt röda Ljung, och 2 st blåa Ljung, så nu har jag satt ner dom & gjort jättefina arrengemang med ljung, mossa & granris, det blev så fint så!!
en riktig färgklick i höstmörkret!

ikväll var det dax för Anton att ha sin första handbollsträning, de var hyffsat många killar som spelade... jag tror att jag räknade till 31 st..... sikken tur att de var ett gäng med tränare där oxå, så att de delade upp 4 olika lag !
grabbarna hade jättekul, de lärde sig verkligen en hel del på träningen idag!
men allra roligast tyckte Anton att det var att spela match!  han var säker på sin sak oxå.... detta skulle han fortsätta med!  :)
& vet ni vad han sa när vi klev ur bilen hemma? - " mamma..... jag älskar verkligen att sjunga...jag är född till att sjunga... jag vill jobba med att sjunga.. "  ..... hade detta vart Hampus som sa detta, hade jag inte blivit förvånad... men att Anton är så total-såld på att sjunga!  häftigt!  jag har ju märkt att han sjunger hela tiden vi åker bil, men Hampus är så himla snabb hela tiden att säga till anton att vara tyst..eftersom han vill sjunga helt själv.... lilla egoisten...hehe..
så nu får vi väl se om Anton dyker upp i Idol eller nåt om några år....  :)
fast Hampus sa när dom gick in i huset att de kunde väl göra ett band? haha.... The Mehlin Brothers... det vore nåt det!!

nu ska jag snart sussilussa...har börjat att känna av en annalkande förskylning.... inte bra...
kramar!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hej hopp!

Har just lyckats bli av med förkylning :) Hoppas du slipper...

Jag hittade dig ( och T) i min gamla GB katalog, det var hemskt skoj att kolla i den igen!

Du går i ettan i den.

Vi hörs, farväääälll :)

2008-09-30 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0