solig Lördag!

vilket härligt väder det har vart idag! helt otroligt. höstdag när den är som bäst....
idag har det varit en jättebra dag!
började med att vi for på kalas till Adelia, där var det full rulle med 12 st 5 åringar...i say no more....  :)
medans Hampus & vi var på kalas blev Anton medbjuden till att få åka på en skogsutflykt med Robin & hans mor, de hade haft det jättehärligt i några timmar med korvgrillning & fika! mysigt!
sedan åkte vi till T pappa, som har fyllt år i veckan, för att gratta honom, åsså blev det mera fikande....
vi var på staden en sväng oxå, och inhandlade en handboll, samt nya vattenflaskor till grabbarna!  handbollen har det spelats med friskt härhemma på eftermiddagen, så det var en kanon-grej att inhandla!
i kväll kom bror m familia, och våran moder på fika, samt att jag skulle få en datalektion i lite bloggdesign... som ni ser så lärde jag mig litegranna iallfall!  visst blev det fint?  :)
jag & Bettan fick en himmelens massa jättegoda & fina värmeljus av snälla mamsen oxå!  tack så mkt lilla mor!
i vanlig ordning så har grannpojken varit här och lekt med Hampus oxå, jag tog killarna och cyklade till skogsdungen vi var till igår, så vi kollade runt lite mera i skogen ikväll....fortfarande har vi en hel del att utforska av den delen av skogen....får ta det imorrn!
imorgon kommer en kompis till Anton och ska vara här hela dagen, så det blir väl full speed imorrn oxå....  :)
sedan på kvällen är det dax för info.mötet om handbolls-starten, skall bli väldigt intressant!
bra oxå, så vi får reda på vilka dagar det kommer att vara träningar & matcher, så vi vet hur vi ska lägga våra innebandy-träningar ! barnen börjar att bli otåliga på att få starta igång med innebandyn nu...  :)
kram på er !

Kommentarer
Postat av: V

jo tack, har sovit lite mer dessa dagar. Packningen...ja, till veckan får jag nog 15-20 kartonger då kan jag fortsätta. Lite tråkigt att packa när man får slut på dem :) Kram

2008-09-21 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0