soliga söndag!

idag har vi haft ännu en fantastisk höstdag!
Anton skulle ju ha en kompis här idag hela dagen, det blev även så att dom lämnade kvar kompisens lillasyster, som ville leka med hampus...så vi kan väl säga såhär att det har varit håll i gång här hemma idag!  :)
ikväll har jag & grabbsen vart på handbolls-upptakt !  det var information & pröva-på-handboll !
Anton hade ju bestämt sig redan innan att han skulle börja, och han vart ännu mera frälst efter ikväll!!  himmelens vad kul han tyckte att det var!
det var skoj att se vad många barn som kommit dit oxå!  hela gympahallen på GB skolan var fullpackade med barn & föräldrar! varmt vart det.....  :)
träningarna kommer att vara på måndagar, med start nästa vecka, vilket är kanon, eftersom våra innebandymatcher kommer att spelas på söndagar verkar det som!
T han har varit i umeå exakt hela dagen & kvällen för att spela deras första div.2 match i innebandyn, de hade förlorat med 10-1.... surt sa räven....  :)
nu sussar killarna gott i sängarna, och jag ska ta och städa ihop litegranna, imorrn ska jag ju ha Aloe Vera party härhemma!  så idag har jag bakat lite chokladmuffinsar m. vit choklad-bitar i ! passar ju finfint det till ett hälso-party ! hehe....
veckan som kommer är verkligen fullproppad med diverse aktiviteter.... kommer att bli en kul vecka, jag gillar ju när det är full rulle!  :)
mången kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0