straffar!

ush, vilken fruktansvärt spännande match det var idag!
tyvärr vart det förlust för våran del...... men en jämnare match fanns inte! tillslut efter hela matchtiden spelad, stod det 4-4....så det vart straffar, ´nervigt värre kan jag säga.... vi förlorade straffläggningen. jag tycker att mina superhjältar har gjort en fantastisk säsong iallfall!! att komma 3:a i kvartersen är ju inte fy skam det heller!  :)
men jag tycker så synd om barnen, vissa blev jätteledsna...jag gjorde så gott jag kunde med att försöka pigga upp dom, men det vet man ju själv hur det är..... man vill ju gärna vinna... men detta är glömt imorrn för dom! nu är det nya pigga tag för snart sätter innebandyn igång!
nu ska jag gå & mysa med killarna!
kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0