TGIF !! .....

...som min käre bror skulle ha skrivit..!  första gången jag läste detta TGIF fattade jag inte alls vad det menades.... nu är jag visare & klokare och vet att det betyder: Thank God Its Friday! och det kan jag ju hålla med om, att det är skönt att det snart e helg.... men idag har jag kvällen framför mig  på jobbet först innan jag får göra helg... skulle egentligen ha jobbat dag, men en arbetskamrat ville byta med mig, och det passar mig mkt bättre att jobba kväll idag, så att min magge hinner vila sig lite mera innan jag swishar på jobbet... den är fortfarande lite halvt som halvt knepig, & jag har fortfarande lite huvudvärk, men inte mera än att jag ska palla med att jobba en kväll!
igårkväll hade Hampus sista simskolan, de fick diplom & ett nytt jättefint simmärke från svenska livräddar förbundet-Droppen kallas märket,jättefnt!
det var föräldrarmöte på Antons skola igår oxå, så jag masade mig dit, det var ju bara en liten stund.. och magen skötte sig hela tiden..hehe..
det var trevligt att få träffa på nya rektorn, han verkar bra. sedan var det samling i klassrummet för att träffa fröken, hon verkar oxå bra. jag blev invald i skolrådet i år igen, & klassmamma, tillsammmans med jessica, det kommer att bli så himla bra såååå !!!
eftersom jag låg i soffan mest hela dagen igår, så kollade jag på en ny film" Guldkalven" Irene Huss, den var himla bra, den måste ni se om ni ej sett den!
nu ska jag ta det lugnt innan jag ska pallra mig på arbetet!
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0